snälla snö kom!

Gud, jag ber? om jag ska få någon somhelst julkänsla i år så behöver jag snö, nu!? öppnade precis lucka 3 i chokladkalendern. men ne kändes så fel, funderade några sekunder på om de verklgien va 3december? har julkalendern redan börjat? är det julafton om 21dagar? gar det verkligen vart 1advent redan? ne, de kan iten stämma....
Förra veckan hade jag julkänsla, och de va tackvare snön, det var ju så mysigt! men nu, det är så mkt annat jag har i huvudet o massa andra känslor i kroppen så julkänslan får itne plats, jag orkar inte anstränga mig att tänka på julen, även fast det är en så sjukt mysig känsla. men snälla, om snön kom så skulle det gå automatiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0