skitdag!?

Första lektionen hade vi djurvårds prov, fast jag valde att kalla det förhör. känns bättre så. gick väl helt okej tror jag. va en grej ja itne svarade på. Om fem minuter har jag samhälls prov som kommer gå åt helvete, kan lite små grejer+ att jag inte orkar tänka förtifället, men me hennes prov så komemr de nog inte gå. + så måste jag stanna kvar när vissa åekr hem för att ha redovisning.. SEN kan ja åka hem. o Stand-up grejen jag o tobbe troligen skulle på idag verkar nu vara inställd lr ngt konstigt. det går iaf inte att boka, o det är ju lixom ikväll!! :O
:( bläääääääää på den här dagen! o jag känner mig som en zombie.


Update.
Jaha, nu har jag slutat och sitter i datasalen med huvudvärk och väntar på bussen som komemr om en timme. asså det suger verkligen o gå på en skolan som totalt saknar komunaltrafik! jag vill hem! jag vill lägga mig i soffan med en chips påse o massa godis! Sjuks skönt nu iaf att skolan är över, imrgon blire film o sen har jag jullov!!!! men idag var en tuff dag;) bara prov o tester på varje lektion. uch o fy!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag saknar dig!

2008-12-11 @ 16:49:57
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0