lilljulafton for me

Hej och godmorgon alla glada!
Idag ska jag ut o köpa dom sista julklapparna. som tur är vet jag iaf vad jag ska köpa, lr har en aning om det så gå hopaps jag att det går lite lättare. + så ropade mickan nyss från hallen att jag hade fåt tmassa paket i posten, medans hon hade bara fått en fjuttig räkning. haha:D
De felsta paket var ju eftersända julklappar. men ett av dom var bara till miiiiig! :D de va en kul grej som jag bara va tvungen o köpa:P

De flesta som känner mig vet att jag älskar mikael Persbrandt och att jag är en riktig beck-nörd. (var iaf för ngra år sedan) men jag kan fortfarande mestadells av alla repliker i de 16 första filmerna som ja kunnat utantill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0