jobbigt, skitigt o vara hundägare?

jo, jag ska snart ut me Alec, som elgat o sovit här och just nu ser ut som ett svart får. ullig som ett får, han har affro som ett får. o det fick han efter att jag badat honom, gruundligt! efter vår långpromenad då han va skitig som en gris. så nu är hela hunden ren på djupet! och nu är det  igen, dax för mig och ut o kissa honom. JAG VILL INTE! nu är han ju helt reeen! åh, det fick hålal i sig o 4timmar sen ska han bli lortig igen! det gör verklgien ont i hjärtat.
Igår damsög jag mitt rum, och idag är det nästan värra än igår. lite pga av killen som är här o sätter nya dörrar förstås o då drar ju hundarna runt sågspånet i hela lägenheten, och framförallt till mitt rum! vi har oxå en gran som barrar, och barren ligger i mitt rum nu, ja, och pga av hundarna..och när dom kommer in från promenaderna så badar man dom ju inte varje gång.. så är det nån ide att man damsuger? svar ja, om man gör det varannan dag!

under dom 4 timmarna som jag haft en helt ren hund (:P) så har jag o mamma fixat ltie inför julafton:) jag har fixat julbordet och så har vi diskuterat lite olika grejer.. mat och hur det blir med julklappsöppningen. vi blir ju 18pers så lite koll måste man nog ha.

julbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0