jaja, jag vet att det snart är jul..

Men jag har köpt ett par nya skor ändå! :D va bara tvungen, har inga vardagsskor förutom reebok dojorna då. så ett par skor o vita benvärmare till skadar inte! va nära att åka in till stan oxå, men nej åkte hem istälelt eftersom ajg har så rysligt mkt att plugga, men va fan pluggar jag itne för då? det är det stora frågan...

Just nu tar jag iaf hand om min sjukling. Tobbe mår inte så bra så, just nu ligger han o sover, men innan så låg vi o små prata o jag fick i honom lite äpple o en alvedon iaf :) hoppas de inte är nå influesa lr ngt:(:( Tänk, inte äns choklad ville han ha! :O

Tänkte ju faktiskt åka o träna idag oxå, men vi kör på en powerwalk istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0