jag vill oxå ha klänningar!

Jag har nyss kollat på när Mickan o Lorentz körde igenom sin show inför hennes personalfest imorgon, då dom två ska dansa. wow säger jag bara! snacka om att dom kommer få applåder o jubel! o hennes nya klänning kommer ju inte göra saken värre. Fast synd att hon itne är uppe i A-klass än o får använda den på tävlingarna.
Först är det rumba, då det är massa vackra rörelser o lyft, sen komemr samban o då blire mer action, va verkligen super häftigt! ;) Känner hur de rycker i hela kroppen på mig, åååhh jag vill oxå dansa!

här är klänningen, fast den är snyggare irl ^^

I showen ska hon ha en likadan glitter grej som hon har på höften, på foten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de där din syster :)?

2008-12-06 @ 22:20:08
Postat av: Hedda

japp, det är hon! :D

2008-12-07 @ 19:46:51
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0