härlig Lucia helg!

jajamen, om gillar att ligga o spy o känna sig helt död så hade jag en underbar helg. nejfy! Jag som hade längtat efter helgen o planerat att jag skulle ut o festa! men på fredag eftermiddag blev jag bara segare o segare, jag o tobbe va på IKEA då oxå o ja åt väl ltie onödigt mkt choklad som jag mådde illa av oxå ^^ men sedan efter middagen så blev jag liggandes i soffan o låg o spydde hela kvällen. va jätte kul o ligga där, när alla sitter runt omkring än. men har man fullt med datorer i ens egna säng så har man iten så mtk val?! :P haha. älskar tobbe ändåååå. ;)
Den natten blev det itne så mkt sömn för mig, låg vaken för att jag mådde så illa o koncentrerade mig på att inte spy fler gånger. För ni vet hur d känns, när man spyr, men man iten har ngt kvar i magen? ÅH de e hemskt!
Lördagen blev bara att ligga i soffan o sova.. blev avundsjuk på alla som skulel ut den kvällen igen, så försökte verkligen piggna till, men nej de gick inte:( o när ens egna sjuklings-mat försvinner! jag bad mamma köpa en nätmelon och mjukpepparkaka till mig, eftersom de va de ända jag kunde tänka mig o äta. men mer än halva pepparkakan försvann av andra sugna människor:P som alltid!
idag mår jag iaf lite bättre! inte alls lika illamående men jävligt snurrig i huvet när jag rör mig bara:P men jag klarar mig, kan ju sitta här ett tag nu iaf, de e framsteg! ska försöka få i mig ngt nu snart.
Men så värst mkt sömn har de inte blivit idag helelr, somnade sent o så vaknar man först halv åtta av ngt, sen somnar jag om några minuter o så börjar telefonen ringa, HALLÅ, 20över åtta en söndags morgon!? det var iaf en kilel som skulel svara på en annons, så nu har vi blivit av med vår tränings grej som står mitt i vardagsrummet.
Fresten, appropå mitt i vardagsrummet, så har vi nu oxå en gigantisk gran som står där! :D känns som om vi bor i skogen för tillfället;) komemr bli trång o mysigt här på julafton, när vi har bamse granen, massa julklappar till alla 18pers som kommer :)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag har legat precis likadant sen i lördags natt.. :(

Det suger verkligen!

Och nu ligger jag här å e sådär snurrig, och kan inte tänka mig att äta ngt alls, men är sjukt sugen på en kanelbulle :P



2008-12-15 @ 17:35:20
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0