framför eller bakom kameran?

Jag gillar nog mest att stå framför, oftast iaf! vissa dagar vill man ju verkligen itne fastna på kort, då kan det ju vara roligare o vara fotografen.
Iaf så fick Lorentz i uppdrag av mamma att ta en bild av mig som julklapp till morfar. Han ringde igår kväll vid 8tiden och sa "jag är på g hem till er nu o jag har fått låna en skitbra kamera från jobbet så gör dig iordning nu!" uuch vad jag inte var sugen. bad hairday, mjukiskläder, osminkad, likblek.... menmen det är ju snart julafton så hade ju itne hur mkt tid som helst så fick ju göra mig iordning. och vi fick iaf en hel del bilder, o dom flesta bra:)
blev en jäkla massa foton tilloch med, eftersom allt lorentz gör ska vara så perfekt med ljuset, inget med fula skuggor, fula näsor och linjer. sånt är noga! :P
här kommer nåååågra, både helt hemska och bra fotomessigt (dom två första är iaf hemska, om man kollar på ljus o skuggor!);


neeej förlåt, för mkt bilder! men jag tycker det är så kul haha:P har 100 till men jag ska skona er, den här gången...... fast, det är faktiskt min blogg där jag får nörda mig hur mkt jag viiiill, ni behöver inte kolla om ni inte vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längst ner, längst åt vänster var sjukt fin!

2008-12-20 @ 13:10:06
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 13:17:10
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0