Dagen med stort D, verkligen

Idag har jag o Tobbe vart tillsammans i ett år! kan inte fatta det själv, men så är det :D Så ikväll ska vi ha lite mys här hemma:)
En annan grej som hänt är att min morbror ringde nyss från Kina, och jag har fått en liten kusin!! :D en flicka blev det, Felicia ska hon heta:) Så himla glad för hans skull. han är runt 40 och det här är hans första barn, tror faktistk att han kommer bli en riktigt bra pappa. och Jane, hans tjej kommer bli en super morsa :P gulligare tjej får man leta efter asså..

Idag ere torsdag, o imorgon är det fredag, o de betyder att jag ska bo på skolan i helgen för att jobba, djurjour vettni. menmen, det blir ju så kul man gör det till, o mysigt blire bara man är med rätt folk. jag o madde ska bo i brännas lägenhet. har redan planerat lite;) vi ska äta oss tjocka asså! o så ska ja ha med mig min buskille Alec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0