äntligen

Igår fick jag äntligen mina drinkar.. och några öl på det blev det oxå.
Gårdagen började med lite rea shopping, som itne blv nå shopping på rean. men vi var iaf o kollade:) Sen blev jag nästan bed tvingad ut på power walk.. och när vi kommit in var det direkt in i duschen för att sen skulle vi ta några drinkar på wollmars. okej ställe, verkligen helt oekj priser. bra förar ställe, jobbigt att de va va tunnelbane byten o grejer påväg dit. så inte det närmaste. menmen. Sen så blev det edelweiss,  var ju tvungen o kolal lite vad det var ^^ trevliga o glada gubbar var det iaf där. Ulf från bonde söker fru förr omgången var där, och bjöd oss. haha. kändes lite wierd, inte riktigt mitt ställe:S
Sen så blev det mat på Max, som jag igentligen itne ville ha. men jag åt, både min hamburgare och bytte jag åt mig ltie glass :P Fick sällskap påvägen hem, eftersom mina andra sällskap försvann ganska fort. vilket uppskattades.. MEN, när det börjar snackas SAW filmer påvähen när man går o det är svart ute så så ja... DET var iten så populärt. var nästan säker på att jag itne skulel kunan somna när jag väl va hemma, men det gick ändå¨. efter en liten hundprommis  vid fem. låg i sängen halv sex. så jag är en aning seg idag lixom. + att smart som jag är tar klackar. efter en power walk på en timme efter att jag itne tränat någonting under hela julen o en bit innan, alltså kändes det i benen. o så tog jag klackar när vi skulle ut, som jag itne använder speciellt ofta. så jag känner i benen! :P äh, lite träning skadar inte.... ;)

Jag vill itne ha mer julmat, jag vill itne,  jag vill itne! nu skulle en stor fet pizza sitta bra asså.. elelr ngt mer fräscht o lätt? men något annat än det som finns i kylen just nu. gud snälla?

orkar itne just nu men ska försöka få igång mobilen så ja kan lägga över bilder o så, men nu pallar jag inte tänka. får vänta tills tobbe kommer hit o hjälper mig :) :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0