27dec idag, ja

Hej på er!
ja va ju ett tag man skrev nu känns de som, men har faktiskt itne haft tid att sitta vid datorn.

Min julafton var jätte mysig iaf! fick många ina paket. bla; en spa helg med mamma o syster, jätte snyggt sushi sett, en vin flaska, kläder, en bounce föreställning av älskling. och lite annat smått o gott. får inte glöma Lorentz o Mickan present till mig o tobbe. Typ ett kilo godis o massa chips! :D dom tyckte att det var så "vi" haha:P
kusin victor fick en ny mobil så ja blev väldigt sugen på o fixa en ny jag oxå. så jag o syster åkte igår och köpte nya. de blev Sony Eriksson C902 för oss båda. en röd. riktigt snygg om jag får säga de själv ;)

Igår var vi hos vår faster på julmiddag. fast julmat blev de inte. skönt de asså! verkligen itne de ja va sugen på. men fasters man kan verkligen laga mat han! yuummie asså. ett gott tips til lefterätt, snabbt o gott. riktig gammaldags vaniljglass med passionsfrukt över. så jävla gott! och med det desert vinet vi hade till så kunde det inte bli bättre.

Funderar på om jag o syster ska iväg på rean idag. fast kändes som om jag gör mig av med alla pengar nu på en gång.. aja, det är ju faktiskt rea! :) o så kasnek man hittar ngt snyggt till Nyår. Känns bättre nu iaf, när man har fått lite fler ideer o fester som man kan gå till:) så får se vart man hamnar den 31december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0