jag gillar min praktik! ;)

yes, idag är det fredag:) fick sluta tidigare på praktiken, hon e bara såå bäst;) en jätte gullig tjej jag jobbar med där, verkligen:) hon fastnar med typ varje kund och står o pratar i en kvart. men iaf så fick jag ju gå tidigare, eftersom det blev lite övertid igår. hahaha älskliing;D . känner att jag är itne lika populär hos min pojkvän längre, pga mina tider på prakitiken :P älskar dig iaf;) förstår att du är lite avundsjuk baby :) tihi
Nu sitter jag o äter en macka. blev väldigt mätt på den där wienerbrödet jag fick där, men måste äta ngt annat innan träningen tycker jag, klockan 18 är det ett pass på friskis o svettis som aj ska gå på. nu jävlar ska ja komma igång! blir ltie mer taggad nu när ja ska börja på skoga oxå. vet itne riktigt varför^^ nu komemr ju vardagen igång igen, det är väl det jag behöver, rutiner lixom, då blri det itne lika jobbigt... men så är det väl bra o va vältränad och så när man jobbar på ålderdomshem, om man ska hjälpa till o lyfta o sånna saker.

är taggad för imorgon, utgång!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0