allt o inget

vart tog det där braiga känslorna vägen?
just nu vet jag itne hur ja mår, ångest och börjar få den där känslan som är som; ingenting, du känner ingenting.
just nu har jag bara ngt som värker i magen. och det är inte hunger, för jag får knappt i mig ngt.

Men va fan, inte deppa ihop helt nu va. Jag kommer få sushi middag ikväll, det har jag ju att se fram imot;)

Och så har jag lite saker jag måste planera in.. och dagen så ska jag faktiskt försöka städa, på riktigt! och eftersom tjejerna kommer imorgon och jag har blivit för lat att åka iväg o träna så tänkte jag att jag tar o städar hela lägenheten. för man säger ju att städa oxå e träning? lite iaf..så då sätter man på en skiva så det blir lite roligare, och man mår ju alltid bra efter, när det har blivit så fint.
Fram tills nu har jag ätit en macka, och suttit här och läst massa bloggar. alec ligger här på golvet bredvid o snarkar.

och faan, skolhelvetet börjar ju snart! skönt att vi börjar med praktik iaf, då jag ska vara i Järfälla på en zoobutik.

Men saker jag ska försöka hinna med innan skolan börjar, som fan e en vecka kvar:(
  •  festen
  • biobesök med syster
  • heldag på hunklubben, utan regn tack
  • köpa skoltillbehör, ny väska?
  • skärgården med mamma?



ringde nyss en granne från vårt landställe oxå, som ville tala med pappa. han är känd som läkaren där, så om nån är sjuk lr behöver hjälp är det alltid till han man går. Hon lät väldigt ledsen, med gråten i halsen, men pappa var itne hemma nu så hon skulle ringa igen. är väl någon annan som håller på o dö nu? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0