8månader

sitter här o proppar i mig polly, riktigt gott ;) vart sugen på dom i flera dagar nu så va ju tvungen o springa ner till affären.
Men shit va kallt det är ute! hösten har väl itne kommit ännu?:O fast.. ja ska erkänna, att ja längtar faktiskt efter julen nu, lr fick julkänsla när ja satt o såg på tv för nån dag sen, o Jassica andersson sjöng, kändes som nån jul låt o åh va ja började längta:P men skulel ju ändå va skönt med lite värme, just nu, nu är det ändå är sommar!

ja borde städa mitt rum, jag har packat upp min resväska iaf, duktigt tkr jag, men så har ja lite till att städa upp, lite böcker o papper som ligger i soffan o lite överallt som ska bort. säbytjejerna kommer hit på lördag!:D så synd bara att madde ska ha fest då:/ men ja kan ju itne komma eftersom jag är ensam med hundarna:( men det blir iaf Emmi, Martina, Kim, Rydan o Frida som kommer iaf, så blir nog en härlig kväll me mat o dricka:) va för länge sedan tkr jag :/
jobbigt att tobbe ska iväg nu bara:( ensam hemam o ingen pojkvän att ha här :( han ska dra iväg på fysläger. så blir väl hårdträning för hans del;P han åker på torsdag morgon e borta hela helgen:(  älskling<3 annars så hade vi 8månader i måndags! :D kan itne fatta det asså<3 att du varit min i 8 hela månader

älskling o jag på Kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0