stan m syster o lorentz

Efter några timmars velande om ja skulle till solna c eller hänga me till stna me syrran o hennes kille så blev ja övertaland att ja skulle till stan. så vi åkte in gick runt lite i gallerian och tog varsin glass. mumsigt vare. jag var ju bara tvungen o köpa ngt oxå.. så blev en tröja o ett par stövlar;)
fast jag är igentligen lite osäker på om jag ska behålla sakerna.... finns ju alltid "öppet köp" :)






jag är faktsikt riktigt sugen på skolan igen, hur sjukt det än låter. det är väl människorna som aj vil lträffa igen. men det här att ha något att göra! lixom, man har ju alltid någon läxa lr arbete som behöver göras.. DET saknar jag. även fast ja vet att aj kommer skita i det när jag väl är där med den där jättehögen med läxor som borde göras.känner mig grymt uttråkad för tillfället.
men nu sitter jag här o väntar på att pappa ska komma hem igen. han gick nyss ner till centrum för att köpa pizza!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0