slampigt lr sexigt?

uch vad det här kommer bli ytligt, men ja kör ändå;P

Kan man vara för utmanande att det inte längre är sexigt? klart.
I onsdags när jag var på toxic, så satt ja vid bordet o snackade med två kilalr när en tjej gick förbi som dom visslade på om ja kommer ihåg rätt. och på ngt sätt kom vi in på den där skalan 1-10. jag sa ju direkt att hon va en 10poängare, trodde jag iaf att dom tyckte. Hon hade på sig en tajt klänning som slutade precis under rumpan, och utan axelband, alltså en sån som bara går över brösten, höga klackar och ngt midjeskärp. men till min förvåning tyckte dom helt annotlunda. visst, jag skojade med dom när jag sa att hon va en 10poängare. men trodde dom skulel ge henne höga poäng ändå, eftersom hon va klädd så vissa säkert inte kunde ta ögonen ifrån henne. men båda höll med om att hon va en 3,4. igentligen en säker 8 men med hennes kläder sjönk hon så långt ner till 3,4. under medel. så tjejer överdriv itne med "sexigheten", det övergår väldigt lätt i slampigt o billigt. och som sen kan bli helt oattraktivt. själv så tycker jag kortkorta klännigar kan vara snyggt o så, bara man har kroppen då. och ajg vet inte om jag hade tänkt som dom gjorde.. och ja, alla killar är ju olika o har olika smak. men vi tror nog väldigt ännorlunda, att kilalr bara vill ha sånt.. men så jag har iaf nog haft väldigt fel angående sånt. om jag inte hade vetat deras åsikt så hade jag nog trott att hon lätt skulle hitta en kille där.
men samtidigt är man ju inte så spännande längre om man redan visat hela paketet innen man ens hunnit pratat.
Om det inte är en skitpackad snubbe som enbart vill ha sex så kanske det går..


ps, bild från kvällen

ja o camilla på toxic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0