nya studie tillbehör, cam o headset

ja, nu sitter jag här o handduk, kom nyss ut från duschen. ska bara sminka mig o klä på mig så är ja klar! fast tjejerna komemr inte förrens en timme o 20minuter, plus lite til kasnek? eftersom dom ska köpa pizzan:)

Kom nyss på.. att skolan börjar ju om en vecka. fast juste, bra, vi har praktik!. men iaf..  på våra inividuella val så har jag valt biologi, kurs A & B. men dom läsar man via internet. så jag kommer sitta hemma vid datorn och plugga. Men man måste ha headset och webcam för att kunna plugga på det sättet. för man har en "webb-lärare" som man ska kunna prata och diskutera med.. så det är ngt jag måste köpa! hih ltie kul med en ny cam, min har itne funkat på flera år. joppas pappa pröjsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0