Nån som gillar sprutor?

Sitter här o funderar lite.. på allt o inget, men oxå på veckan. o helgen. o framtiden. samt lyssnar på mamma mia skivan.;P så grymt jävla bra!

;) Ihelgen planerar jag o dra till Emmiiii! ;D yes, ja tror de blir så att ja kommer gumman! försöker på tag i Martina o Madde oxå, kanske e kul om man känner ltie fler, för de blir ju ett gäng antar jag som drar ut sen! o ska bli kul o träffa hennes pappa igen, o Gratta han oxå:)

Sen så har jag nu fixat en ny väska, som ja kan ha till skolan, ltie lättare att ha alla böckerna i än den ja har nu:P så nu va de fixat, plus lite böcker o pennor o sånt. Det fixade jag mamam o tobbe igår:) o efter det åkte ja o tobbe in til lstan för att hämta hans tröja till midnatssloppet som ah nsak springa på lördag kväll:) hejar på dig<3

Har ju nu oxå fått tid o sånt till läkaren för min mage,o allt de här me illamåendet. ja ska dit i september men ska ta prover innan. o jag måste troligen ta imrogon:( eftersom man skulel ta nån tre veckor innan man skulle till läkaren, så dom hann kolla på de. så uuuch, blir massa blodprov imrogon, o jag HATAR det! :| fast blodprov e bättre än sprutor tkr jag, då dom lixom, sprutar in ngt:S:P de e så himla äckligt.

jag, emmi & martina

Vill ha mer sånna här kvällar. hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Emmi

2008-08-15 @ 14:51:46
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0