mer ute än inne

jaha, den där kvällen då jag skulle ägna mig åt mig själv blev mer en utekväll kan man väl säga.. Camilla ringde vid åtta tiden o frågade om ja skulle med till toxic, club onsdag. så ja hoppade på. men först inte.. så då ringde dom en kvart innan dom skulle gå o övertalade mig, så fatta, JAG, jag sminkade mig, satte upp håret och klädde på mig15minuter! de e jävligt bra för att vara jag!;) även fast de blev väldigt basic alltihop :P
Hon sa oxå att de ska bara bli en chill kväll ute, inte för mkt dricka o så ska vi  hem ganska tidigt. men inte ngt av det stämde^^ vi kom väl hem runt fyra, och så blev de nån öl mer än vad som va tänkt. men jävligt kul kväll! sjukt kul var att se sebbe, på väg till bussen, gå i fejk-klackar, som inte äns va några klackskor utan mina svarta ballerina! och gud vad han tyckte det var jobbigt? hahah.

Så nu sitter ja här, lite smått seg. ska ta en alvedon för mitt bankande huvud och sedan kasnek gå ner till affären o köpa ngt gott!:D och eftersom det regna så blir det troligen ingen hundklubb idag, förlåt alec:(



tjobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0