kombinationen lakrits och öl

I lördags var det ju midnattsloppet, jag hade tänkt vara där ett tag innan o pussa tobbe lycka till men sitället så missar jag starten! jävla bussar asså. tog runt en timme att komma till zinkensdam från huvudsta. bara för att dom va tvugna o byta bussar lr va de va:S blev ruskigt sur där iaf. men så jag fick stå o vänta vid målet istället. undertiden hade jag o jennifer köpt varsin öl o lakrits rem. haha lakrits o öl? ;D funkade faktiskt. jennfier var helt till sig där ett tag, att det var så gott.
Jag åkte iaf med min svettiga o mysiga pojkvän hem:P. 45minuter tog det för honom, är itne det bra?? på en mil. plus att han var sjuk. förkyld och hostade. jag tycker du är bääääst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0