jag ser snart vår nya lägenhet..? ;)

ja, för att kunna köpa en lägenhet så måste man ju ha pengar, och för att få pengar så måste man ha ett jobb. OCH JAG HAR ETT JOBB! :D yes, det gick jätte bra på "intervjun" idag. hon hade typ redan bestämt att ja skulle få jobbet. så de va skönt:) gick en liten snabb runda, och det såg bättre ut än va jag väntat mig.

jag har ju itne äns utbildningen som krävs för det här jobbet, o därför ska ja få gå dubbelt (bli upplärd) några dagar/veckor innan jag kan jobba ensam på helger o kvällar:) så komemr bli tufft nu första vekan. jag börjar 12:00 på praktiken  men åker hemifrån 11.00. så då ska jag jobba 07-11 typ några dagar, och sedan 17-21 några dagar, så jag komemr in lite i rutinerna.. så det komerm bli jobb o direkt till praktiken. jag komerm bli helt död. ockej så farligt öär det väl inte^^ men ibörjan  av terminen lixom, då man är van o bara ligga o slappa hela dagen.. nu måste jag verkligen vara vaken o lyssna o få in allting i huvet!
 känns ännu mer taggad nu att flytta hemifrån! för om ajg blir duktig på att lägga undan lite pengar nu så komemr det ju itne bli några problem sen när det närmar sig flytten:) med tobias<33 men det är ju typ ett år dit^^ om det nu blir som man tänkt sig..

Och såklart för att uttnytja glädjen till jobbet så bad jag mamma köpa sushi, så vi kunde fira ;D hihi. så mumsig middag blev det oxå.
Annars så var jag en sväng i solna centrum idag oxå, och jäävlar vad det regnade :O sjukt kul ju, var man en sekund i regnet var man genomblöt! aja, hittade inte så mkt utan en sjal för 30kr. I like it, brun med silver ränder.
Och snart, lr om ett tag antar jag så ska jag se om jennifer vaknat ur sin skönhetssömn och då ska vi ut på en power walk;) med eller utan regn!

puss


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Din nya lägenhet?? VÅR!

2008-08-21 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0