jag äter vad jag vill

vill jag äta en chokladkaka till frukost så gör jag de, vill jag äta gröt lr mackor till frukost så gör jag de. vill jag äta chips till frukost så gör jag de. o det gör jag just nu.  om chipspåsen ligger framför dig öppnad, så måste man ju ta några o smaka, o så kasnke det blir några till (så blir det lätt för mig när det gäller chips iaf)  o strunt samma om jag nyligen gått upp ur sängen? har faktikst vart vaken några timmar.. men seriöst, jag ska faktiskt äta annat oxå, som mackor, alldelles strax.
va lite kul bara, pappa blir alltid så upprörd. "det är sorligt" säger han.. Men jag är en sån person man itne kan säga åt vad jag ska göra. eller såklart kan man de. men jag gör det bara om jag själv vill! annars är det nog omöjligt. nu är jag ju oxå 18år så nu ska jag ju bestämam själv.. men jag har alltid varit så.        vet inte vad jag ville säga med det här igentligen^^.

Men jag får väl äta vad jag vil lbara det inte går överstyr. jag är så trött på folk som komenterar vad jag äter. antingen äter jag för lite, alltså "bantar" jag då, för att jag kanske går ner o köper en sallad ibland och absolut inte vill proppa i mig massa saker om jag inte är hungrig. eller så när ja klagar på att maten är för fet. eller så kommer jag bli jätte tjock, för jag äter så mkt chips och godis, för så kan jag ju itne hålla på! bestäm er, är jag ett anorexia fall lr för tjock? :S
jag fattar ju oxå att chips till frukost inte är det bästa nyttiga? men några chips innan frukosten skadar väl inte? de händer faktiskt inte ofta.. o ja vet de e många som typ mår illa me tanken me chips lr godis till frukost. men inte jaag! haha, oftast;P

o min älskling har fått reda på min stora passion för Lakrits nappar, så han kom hem till mig med det här igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0