I kissed a girl - Katy Perry

grymt bra låt vill jag bara säga!

igentligen så skulel ju jag har börjat på praktiken idag. men eftersom hon skulle vara så upptagen idag, så tyckte hon att hon itne skulle hinna med mig riktigt , så jag skulle komma på tisdagen istället!och så är det gaanska nice tider;) börjar 12.00 varje dag!  jag stortrivs redan! ;D men jag ska försöka se om ja kan börja tidigt någon dag. för dom ringde från skoga idag, och dom ville träffa mig o prata! :D så dee känns skitkul! annars har inte dagen vart så jätte kul. seg, seg och seg. kunde nästan likagärna börjat på praktiken redan idag. :S

Drömde en dröm inatt om en person, som ja saknar så mkt. drömen var i nutid, och det känns som om det aldrig nånsin komemr att bli bra igen, inte på riktigt iaf, äkta lixom. jag har smsat den personen men inte fått ngt svar. i drömmen visade personen mig smset, tröck på radera och vände bort blicken.
igentligen så vill jag inte erkänna att jag saknar henne, men jag blir bara sur på alla andra människor som ska leka så starka ? som om man itne behöver en enda person i hela världen, att man klarar sig själv.klart som fan man ska säga förlåt till ngn elelr säga att man vill ha tillbaka någon som ens vän, om man nu vill det! fan, svälj stoltheten!?  - det säger jag till henne oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0