här kör vi vett och ettiket!

- "du kan ju inte vara snyggast om det kommer gäster" . 

haha ibland tycker jag verkligen om min pappa! han kan vara lite gullig ibland faktistk. ja har sprungit runt här hemma o provat mina klännigar som ja köpte på Kreta. den är ett resårband typ längst ner så man kan bestämma hur kort man vill ha den o så är det ett band som går runt halsen, så man ska alltså itne ha Bh:band som syns.. o det har jag jätte problem med! Jag har för små bröst, så dom försvinner känns de som om ja inte har ng bh, elelr så, ja jag gillar bara itne att va utan bh, lr bh:band på bhn:P då sitter bhn inte riktigt som den ska ju.. så jag ska nog ha klänningen imrogn, nu när vi bara e tjejer o hemma hos mig, så får ja se hur de går..om det går bra utan bh:band, för de känns ju som den åker ner då:S
haha vilket problem va ;O:P
sitter o diskuterar lite med Martina just nu;)

Han e ju lite gammaldags. lr bara lite? :S hela han är de. Men när pappa sa den där meningen, då har han itne sett mina tjejer! ;D men lite gulligt sagt vare iaf tkr jag:)


jao, nu har vi suttit o kollat på jönssonligen pappa o jag! IKEA-kuppen, den är så sjukt kul ibland, vissa saker där kan ja ligga o garva åt hur länge som helst.. dörför ser ja den helst själv^^ kan bli lite pinsamt ibland :P och papap hade faktiskt gått ner o handlat läsk, chips och en varsin snickers åt oss, utan en enda suck!:O det är itne ofta det händer, tror aldrig det har hänt! och att han köpte sushi idag som jag ville ha.. ngr hålelr på o hända med honom?^^ o så följer han me ut me hundarna nu sista promenaden för ja vill itne gå själv. fast okej, där blev han ltie småsur, fast han går ju bara jätte kort med emil, ja går längre med alec.
Men han kan va riktigt bra ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0