världens bästa tobias

jag läser ganska mkt bloggar, lite i perioder oxå men tkr de e väldigt kul oftast:)  Nu va ja inne på blondinbellas blogg, o där hon skrev en lista om hur pojkvänner är.

Varför blir alltid pojkvänner sura av att..?
.. Bli kallade för något gulligt inför sina vänner, Snutte? Bebis? Baby boo boo?
.. Säga "men älskling, jag trodde att alla killar kunde.."
.. Bli tvingade att bära våra väskor (hallå ni är starkare!)
.. Bli förföljda hemma med kramar (låtsas ni bara inte vilja?)
.. Få följa med och fika med våra tjejkompisar
.. När ett ärende tar mer än tio minuter än vad vi tidigare sagt
.. När det ligger sminkrester i handfatet
.. När vi pratar i telefon förlänge oavsett om det är med vår tjejkompis
.. Bli väckta med pussar på morgonen
.. Få gulliga sms av oss när ni är på krogen


Förlåt, men jag känner inte igen många av dom där på min pojkvän! men han kanske är speciellt o världens bästa!
vissa kasnek stämmer men långt ifrån alla!

nr 1: vet itne vad han tycker om det, men jag säger väldigt ofta älskling och har aldrig fått en sur blick tillbaka lr en tillsägelse? tror han blir mer glad. fast säger inte så ofta "baby boo boo"?;/ då kan ja kasnek förstå.
nr3: jag FÅR inte bära mina väskor själv, även fast jag vill!
nr4: jag kramar på honom så fort ja får chansen (o det är ofta)och han har aldrig sagt ngt negativt om det. snarare att han vill ha mer kramar:)
nr8: klart man blir ltie sur kasnek när det bara är vi två o ja sitter i timmar me nån kompis?
nr9: det har han nog inget imot! om jag inte väcker han på riktigt jätte tidigt såklart. enligt mig kan man inte få en bättre morgon!
nr10: han ska alltid ha gulliga sms.

tkr synd om henne om hon har en pojkvän som är så:S  min är iaf helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0