säbygirls night!

vaknade nyss o har precis ätit pizza med mamma medans hon babblade på om gotland o visade allt dom hade köpt. ingenting till mig :( ;P

Iaf, igår blev en lyckad kväll! tjejerna kom vid sex sju tiden då vi åt middag, o sedan blev de tjejsnack hela kvällen! Kim föreslog att köra "jag har aldrig" eftersom vi itne har träffats på ett tag nu o måste uppdatera oss om varandra o  om lite pinsamheter;) Jag säger bara att det här e världens härligaste tjejer! som vi pratade om igår, vi ses inte så jätte ofta, inte allihopa iaf förutom i skolan då, men nu tänker vi på fritiden, som tex nu på sommarlovet. men när vi ses har vi alltid roligt, alla är som dom brukar och man vågar berätta saker för varandra. o När jag, emma ryd o Kim stogd i köket kom vi på att vi har bara ett fjuttigt år kvar på säby!:O och sen kommer vi inte ses som vi gör nu, alla kommer få sina egna liv. Även fast jag är överlycklig att jag går ut o slipper plugget och säby så är det ju ändå jobbigt om man tänker såhär..
 FAN, vi ska träffas!

Kvällen blev hel kul iaf, Frida o Emma W åkte hem vid tolv efterso mdom har lång väg hem:( men dom sista tog bussen 03:45, så en helkväll blev det ju kan ma nsäga:) skit kul o träffa alla tillsammans! :D så har jag fått ltie nya blaner inför nästa helg. Paaary med Emmi när hennes far fyller 50år! så på lördag blir det 50års fest för mig o sedan utgång o träffa hennes bartender;) kul skare bli!

Just nu sitter aj o blädrar igenom alla typ 230bilderna som togs igår. Jag lägger upp några här men dom andra komemr upp på bilddagboken lr Facebok. lr både och;)    bilddagboken; soft-flikka


emmi, martina, emma tjejerna på balkongen dans lr ngt liknande?
coola brudar va? flicks rydan, emmi o kim


Snart ska jag, syrran o Lorentz till hundklubben me Alec, och kanske Kita, som vem vet, blir våran 3dje hund? lr iaf en hund vi kommer ta mkt hand om..

så här såg klännigen ut btw    
klänning från Kreta

CIAO

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hoppas verkligen du kommer på lördaaag :D

2008-08-12 @ 20:58:07
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0