gameboy, ett beroende?


asså shit, killar och gameboy!? eller.. LORENTZ, TOBBE OCH GAMEBOY? varför är dom helt galna i det.. när tobbe har fått tag i mitt gameboy så är han helt inne i spelet och hör inte äns vad jag säger. smart som jag var så tog jag ur batterierna ur gameboyet och blev av med spelandet i några veckor. men nu så har han hittat nya batterier! och ännu mera spel oxå...
O nu så sitter jag med, känns som en liten pojke på julafton, bakom ryggen. Lorentz har nu fått tag i gameboyet med ett nytt spel som tobbe satt i. HAHAHA guuud vad han blev lycklig när han såg det. värsta leendet och han bara sken upp hela han. "ÅH, det här är ju ett annat spel!! har ni kört det här förut, det här är ju skit kul!"
Nu sitter han i min soffa, och kommer med några skratt ibland, lr små komentarer. "haha åh vad gullig", "hedvig, hur gör man med som här lådorna?" "hedvig, har du klarat den här banan?" "haha kolla dom flyger ju!" "NEJ, han dödar mig ju!" "men, vad gör dom nu.." "HA, jag är så gryyym"  och ja, Lorentz är arton med känns just nu som 6år :D
fatta, jag sitter här med en chokladkaka och han har inte äns märkt det? :S DÅ är det illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0