burger time! och sushiresturang

har ni nånstin kört "burger time"? det fanns förut som tvspel. men är vääldigt gammalt.(di ser hur själva tvspelet såg ut)
Vi hittade det på internet, snacka om barndoms minnen. det här spelet älskade vi! mamma o pappa kunde sitta uppe hela nätterna med dom här spelen. sjukt kul var det! ;)
ser väl ine så mkt ut såhär.. men det var absolut den stora favoriten när vi var små.



Annars idag, ikväll så ska jag bjuda min älsklnig på resturang. fast Lorentz o Mickan ska oxå följa med. men jag ska iaf betala för Tobbe:) för att han är så bäst, o så gjorde han mål idag på matchen ;) Sen eftersom det inte blev nån krogen för mig igår så kasnek det blir iaf en lite drink nånstans efter.. så får vi se hur de blir sen, om de blir hem o mysa lr fortsätta med drinkarna;) o eftersom Emmi nyligen hörde av sig o ska in till stan o festa ikväll så hoppas jag på det sistnämnda :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0