blir lite ensamt

då försvann pojkvännen då, likaså alla mina godisar. han har lämnat fem polly till mig här på skrivbordet:) snällt av han va:)

happ då var det bara jag o pappa kvar hemma då, och hundarna, mamma o syrran har åkt till gotland. o tobbe åker på läger imorgonbitti.och pappa försvinner på antingen fredag kväll eller lördag morgon. jag bad han stanna hemma för ja vill inte vara hemma själv (a) även fast jag har hundarna nu så det är lite saife, men läskigt med sista hundpromenaden o komma hem till en tom lägenhet :P haha jag börjar bli så jävla töntig med såntdär! när ja va liten va ja skittuff, men nu vågar jag inte vara hemma själv på kvällarna när det är mörkt, och bättre blir det ju itne när tobbe ska hålal på o skrämmas:( iaf, så på lördag komemr flickseen! :D:D ja läängtar! men dom här dagarna fram till helgen ska ja bara ägna mig åt mig själv och hundarna. troligen imorn så åker ja till hunklubben me alec över dagen, kommunalt tar ju ltie tid så.. o på fredag blir det nog lite underklädsshopping till mig och sedan om ja kan få mig själv att pallra mig iväg till friskis&svettis. jag vill fan börja träna igen!
Ikväll blir oxå att ägna åt mig sjäälv, hih:P ska ta en dusch,  o fixa mig, måla naglarna o sådant:)

ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0