kyla, regn, familjen, hundarna, kräftor, födelsedagsfirande

Det var ju lite "kul" att vi åkte till Kreta just den veckan då det var varmt här i svergie. så nu kan man ju inte stila med solbrännan, men ser ganska likadan ut som dom flesta här hemma ändå.. mn brun är jag iaf:)

Veckan har vart heelt underbar. såå mysigt! ska nog redan börja planera nästa resa med älskling tror jag:) och engelskan gick finfint;) helt ok iaf:P dagarna var mest så att på dagen låg vi antingen vid poolen lr på stranden. vid poolen var det skitvarmt eftersom det inte blåste så mkt men stranden var det nästan rödflagg och jätte vågor dom sista dagarna iaf. så va lite skönare där, o kul o hoppa runt i vågorna. och inte ett moln på himlen föruom några få på onsdagen.
Vi gick ut o käka varje kväll och efterdet så blev de shopping:D hihi va va lite rädda att vi skule få övervikt på hemvägen, men vi klarade oss precis. En kväll vare oxå vollyboll match på stranden som vi fastnade lite vid. och så körde vi lit eminigolf, och VEM VANN!? ;) JAAAG

Måndagen åkte vi på en heldags utflykt på en båt, vi åkte till två stränder, ena var den blå lagunen! såå häftigt, jätte fint. men såklart så la min cp-kamera av JUST DÄR! :@ så inga bilder därifrån:( men annars har jag kameran full:) men den blå lagunen beskrevs ungefär som maldiverna och thailand, fast ja vet inte^^ men häftigt vare absolut! ena sidan stranden var det lite grön vatten, andra sidan turkost vatten, och där kunden man gå i ca 10cm djupt vatten i typ 50meter, då det blev djupare så man kunde simma. skitfint! lekte lite wett t-shirt där oxå^^

Nu är jag på landet med familjen, och sååå som jag har längat efter mina hundar! kramar o pussar på dom hela tiden, och på promenaden tidigare idag gjorde vi lite sök övningar o lekar.
Nu har vi precis kollat klart på filmen vi hyrde, eftersom det regnar ute.. vi hyrde en musikalfilm, i love it! det var en med johnny depp, helt ok, men lite väl blodig o överdriven:P
systrarna halldin + musikaler = sant! ;) apropå det så fyllde min syster år i onsdags, och pappa fyller år på måndag. så då slog vi ihop firandet, nu med familjen så vi firade igår kväll. smamma som redan var ute på landet hade ficksat en god kräftmiddag och efter det blev det tårta. pappa fick lite saker från kreta, och mickan oxå, ett stort vacker fat! också fick hon ett biobesök med mig, då vi ska gå på mamma mia!:D o de va ju två födelsedagsbarn nu, då därför två tårtor!:D haha mums!

liten alec o emil


sitter o kollar ut nu på alec som kutar runt på gräsmattan o biter emil i svansen.. men det som skulle få mig o må bäst på jorden, skulle vara om tobias skulle vara här<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0